Blog

August 17, 2017

Paljajalu jooksmine

Paljajalu jooksmine, see säästab Sinu jalgu.

Kõik on väga lihtne, kui Sa ei kasuta liikumiseks kõige sobivamat tehnikat, siis tunned paljajalu joostes valu. Seetõttu on paljajalu jooksmine parim viis tagada, et liigud korrektselt – see parandab automaatselt Sinu jooksusammu. Paljajalu jooksmine aitab vältida üleliigset venitust ja põrutust, sest vale tehnika tekitab igal sammul valu ja ebamugavust.

Miks? Sest inimesed EI OLE loodud sellisel viisil jooksma.

Kaasaegsed pehmendusega jooksujalatsid võimaldavad ilma valu tundmata hooga kannale maanduda. Sammu korrigeerimise asemel aitavad sellised jalanõud halva tehnika abil paremaid tulemusi saavutada, kuni jooksja pahkluud, põlved, puusad ja selg ei pea enam pingele vastu ning ta on sunnitud spordist loobuma. Kas sinu jalad on terved?

Me ei ütle, et pead oma jalanõud hülgama ja 10 km paljajalu jooksma. Me propageerime vastutustundlikku paljajalu jooksmist ühe treeningelemendina, mis aitab Sul oma tehnikat parandada.

Proovi seda ja Sa näed erinevust.

Vaata meeste Fivefingers Jooksumudeleid

Allahindlus!
KMD SPORT M3681

130.00 100.00

Allahindlus!
KMD EVO Kollane sinisega

179.00 107.40

Allahindlus!
KMD EVO Must kollasega

179.00 107.40

Allahindlus!
BIKILA M358

120.00 90.00

Allahindlus!
KMD SPORT LS Must kollasega

130.00 99.00

Allahindlus!
KMD SPORT LS Must/Hall

130.00 99.00

Allahindlus!
Bikila EVO Sinine/kollane

139.00 89.00

Allahindlus!
BIKILA M3483

120.00 90.00

Vaata naiste Fivefingers Jooksumudeleid

Allahindlus!
KMD SPORT LS W3753

130.00 99.00

Allahindlus!
KMD EVO Must halliga

179.00 107.40

Allahindlus!
KMD EVO Punane oranž

179.00 107.40

Fivefingers
About admin