Üld- ja ostutingimused

OÜ Inpello (edaspidi nimetatud fivefingers.ee või FF või müüja) e-poe tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi nimetatud ostja või tarbija), kes kasutavad fivefingers.ee e-poodi või tellivad kaupu fivefingers.ee e-poest. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendi ja FF vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad, toodete lisainfo ja Vibram FF poe Kuidas osta? juhend ning Tagastamine ja vahetamine tingimused. Vibram FF Estonia jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

www.fivefingers.ee veebipoes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

REGISTREERUMINE

  • Registreerumiseks on vajalikud vaid need andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kohaletoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhtumitel.
  • Müüja jätab endale õiguse saata kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist müüja andmebaasist.

TELLIMINE

  • Tellimuse sooritamiseks valige sobiv toode ning lisage see ostukorvi.
  • Valige sobiv kohaletoimetamisviis. (Kohaletoimetamise viisid)
  • Toote lisamine ostukorvi ei kohusta ostma. Toodet hoitakse ostukorvis seni, kuni Te selle kustutate või ostu vormistate.
  • Tellimuse vormistamiseks kontrollige, et kõik vajalikud andmed oleks sisestatud.
  • Toodete kättetoimetamise tingimused kehtivad Eesti Vabariigi piires kui ei ole märgitud teisiti.
  • Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
    – kaup on laost otsa saanud;
    – kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
    – kui ostja ei vasta müüja poolt kehtestatud tingimustele.
    Kui  müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
  • Kauba hind ja kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
  • Tellimused pannakse 90% juhtudel teele samal päeval!  Tingimusel, et see on vormistatud ja makse laekunud enne kella 15:00. L-P tehtud tellimused pannakse posti järgneval esmaspäeval.  NB! Pangalingimaksed ja Paypal maksed laekuvad koheselt ja ülekanded 3x päevas.

TELLIMUSE KINNITAMINE JA MAKSMINE

  • Tellimuse kinnitamisel suunab e-pood Teid automaatselt valitud internetipanka (teenuse vahendaja on Maksekeskus AS), Paypali  või saadetakse panga rekvisiidid ülekande sooritamiseks E-mailile.
  • Kõik läbi pangalingi (Maksekeskuse) tehtud tehingud arveldatakse eurodes ning ka klientide kontodelt läheb maha ostusumma eurodes.
  • Juhul, kui mõnda tellitud toodet ei ole siiski saadaval, teavitatakse e-maili teel sellest esimesel võimalusel.
  • Kliendi või tellimuse soodustus (sh kampaaniakoodiga määratud soodustus) ei rakendu postikulule.
  • Transpordi tingimustega saate tutvuda siin-> Transport
  • Tellimuste eest on võimalik tasuda kinkekaardiga või saada soodustust sooduskupongiga, mis on saadud sponsor korras mõnelt ürituselt või võistluselt (näiteks auhinnaks). OÜ Inpellol on õigus sponsor korras saadud kinkekaarti mitte aktsepteerida, kui ürituse või võistluse korraldaja ei ole täitnud kahepoolset kokkulepet või lepingut.

TELLIMUSE BRONEERIMINE

  • Broneerimise võimalus puudub. Kui märkate, et Teie poolt soovitud toode on otsas, saate kirjutada info@fivefingers.ee. Püüame Teie soovidega arvestada.
  • Kui soovite peale tellimuse esitamist kaubale ise järele tulla, on seda võimalik teha  peale tellimuse vormistamist 1 nädala jooksul (va eraldi kokkulepe). Kui seda ei ole tehtud 1 kuu jooksul, läheb/lähevad “broneeritud” toode/tooted taas müüki.

VIBRAM FF HINNAKIRI

  • FF koduleheküljel https://fivefingers.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta. Kauba kättetoimetamise hind sõltub Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise viisist.
  • Kauba ühekordne vahetamine kas suurema või väiksema numbri vastu on tasuta. Kauba vahetamisel kehtivad TELLIMUSE TAGASTAMISE tingimused. Ostetud kauba ümbervahetamise soovist tuleb teada anda emailile info@fivefingers.ee mis järel edastame täpsemad juhised.
  • Kõik Vibram FF poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Transpordi hinnakiri leiad siit-> Transpordi hinnakiri

TELLIMUSE TAGASTAMINE

Tagastamisõigus 14 päeva jooksul alates kättesaamisest (kui on järgitud kõiki tagastamisega seonduvaid tingimusi):

  • Annate tagastamissoovist teada (info@fivefingers.ee). Avaldus peab sisaldama järgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse/arve number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Lisaks soovitame märkida ära ka põhjuse, miks soovite tellimust tagastada. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.
  • Kaup peab olema tagastatud 30 päeva jooksul taganemiseavalduse tegemisest;
  • Toode peab olema kasutamata ning korrektselt pakitud originaalpakendis.
  • Tagastamise kulud kannab vastavalt VÕS § 194 lg 4 kuni 10€ ulatuses klient välja arvatud, kui üleantud asi ei vasta tellitule (vale või defektne toode).
    OLULINE! Kui klient unustab/jätab pakile järele minemata ning kaup saadetakse automaatselt saatjale (Inpello OÜ) tagasi, on klient kohustatud tagastamisele kuuluva summa kulud katma.
  • Kui pärast kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul alates tagastatud kauba saabumisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul, kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega) esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud fivefingers.ee e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
  • Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@fivefingers.ee järgneva infoga:
    1. kliendi nimi ja kontaktandmed;
    2. kaebuse esitamise kuupäev;
    3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
    4. Fivefigners.ee-le esitatav nõue;
    5. arve number, võimalusel lisada arve koopia.
  • Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.
  • Müüja ei kompenseeri moraalset kahju või saamata jäänud tulu, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

AUTORIKAITSE

  • Kõik Vibram Fivefingers Estonia fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigustega ning nende omavoliline kopeerimine või printimine on Autoriõiguse seadusest tulenevalt

PRIVAATSUS POLIITIKA

Kõiki Fivefingers tellimise ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud personaalseid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Me ei avalda kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab Kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimustega seotud küsimuste korral.
Kliendi jäetud tagasisidet võib Fivefingers.ee kasutada reklaami eesmärkidel ainult siis, kui klient on selleks nõusoleku andnud.
Kõik klientide kommentaarid läbivad esmalt ülevaatuse ja seejärel tehakse poe haldaja poolt valik, millised avaldatakse ja millised mitte.
Kliendi kommentaaris on poe haldajal lubatud teha ainult keelelisi korrektuure, ilma et kommentaari mõte muutuks.
Klient võib igal hetkel nõuda oma andmete kustutamist Fivefingers.ee andmebaasist.

Küsimuste korral kirjuta meile: info[at]fivefingers.ee